Keluarga Harmoni Hidup Diberkati

Posted: Januari 10, 2012 in Uncategorized

Pada minggu ini,pengajaran dan pembelajaran Bahasa Melayu kita akan bertemakan kekeluargaan. Semua orang tau bahawa kebahagiaan dan kejayaan selalu datang daripada keluarga yang harmoni. Bagaimana dengan keluarga kamu ? La…nampaknya kamu kurang jelas dengan maksud harmoni ya?..Tak mengapa..harmoni bermaksud aman,damai, tenteram, saling membantu, bekerjasama,bertolak ansur dan saling faham memahami. Yang paling penting adalah kasih sayang sesama ahli keluarga…Kamu sayang ayanh dan ibu, adik beradik dan saudara mara…begitu juga mereka…kan…

Nak dapat keluarga bahagia… bacalah doa di bawah dengan penuh berserah dan yakin pada Allah…Insya Allah…

Komen-komen
  1. cikgu naza berkata:

    Keluarga bahagia memang menjadi idaman semua….

  2. Muhammad Asyraf berkata:

    Saya sayangkan ibubapa dan adik-adik saya. Saya pun sayangkan Cikgu-cikgu dan kawan-kawan juga

  3. Yasmin Nabihah. berkata:

    Saya sayang ibu bapa,abang,guru dan kawan.Saya juga sayang saudara saya.JANUARI 14,2012@ 6:16 PM.

  4. sarah5usm berkata:

    saya pun sayang juga ibubapa,abang,guru dan kawan.saya sayang semua orang

  5. FATIN5USM berkata:

    SAYE PON SYANG AYH,AKK,MAK DAN TIDAK LUPE JUGAK GURU GURU SYE…

Tinggalkan Jawapan

