HADIAH GALAKAN UNTUK PELAJAR 5 USM

Posted: Januari 18, 2012 in Uncategorized

Berdasarkan kepada sambutan yang amat menggalakkan terhadap Portal ini, saya MENAWARKAN hadiah yang menarik kepada mana-mana pelajar yang paling banyak memberi komen pada setiap bulan. Untuk Bulan Januari pengumuman pemenang akan dibuat pada 31 Januari nanti..

AYUH para pelajar sekelian…rebutlah peluang ini…..hantarkan komen-komen atau karya-karya yang berkualiti…dan hadiah menarik menanti anda…

Komen-komen
  1. rohaya berkata:

    assalamualaikum…tahniah pada cikgu sbb kreatif..saya ibu saudara kepada syamimi faqihah..semoga niat baik cikgu ni berjaya

    • erecess skss berkata:

      Walaikum salam…terima kasih banyak..kita doakan bersama-sama semoga semua pelajar saya berjaya dengan cemerlang dengan sedikit bimbingan saya..amin..

  2. nuramysha 5usm berkata:

    amin..mudah-mudahan kata-kata cikgu itu menjadi kenyataan….

  3. nurrahaniizzati berkata:

    assalammualaikum nama saya nur rahani izzati binti abd rahim saya bersyukur sangat kerana saya mendapat 2 A TERIMA KASIH CIKGU……..

Tinggalkan Jawapan

