Latihan Masa Cuti

Posted: Januari 24, 2012 in Uncategorized

Assalamualaikum semua…

Alhamdulillah kita semua beroleh rahmat dari Allah berempena cuti sambutan Tahun Baru cina kali ini di mana semua rakyat Malaysia berada di dalam aman dan sejahtera. Saya begitu bersyukur dilahirkan selaku warganegara Malaysia yang sangat tolerensi dalam banyak hal, bersederhana dalam semua perkara sebagaimana yang dituntut oleh agama kita. Saya berharap semua pelajar akan sentiasa bersyukur dengan apa yang sedang kita nikmati sekarang.

Dalam masa kita seronok bercuti selama seminggu ini, saya harap para pelajar tidak lupa untuk menyiapkan latihan yang saya sertakan. Saya punya keinginan yang begitu mendalam agar semua pelajar saya tidak pernah lupa akan pelajaran walau di mana atau apa jua yang sedang dilakukan. Belajar adalah satu tanggungjawab untuk semua yang bergelar pelajar. Latihan adalah sebahagian dari proses belajar yang harus dilalui oleh pelajar. Jadikan belajar dan membuat latihan satu keperluan harian sama seperti makan dan minum.

Ayuh..jangan buang masa, klik pada ikon “Latihan” dan jawab semua latihan yang saya beri…

Selamat bercuti dan menjawab latihan diberi….

Byeeee..

Tinggalkan Jawapan

