Anugerah NILAM Peringkat Daerah Kota Tinggi

Posted: Februari 2, 2012 in Uncategorized

Assalamualaikum semua khususnya buat pelajar saya …tahun 5USM..

Dua hari kita tidak dapat bersama kerana saya terlibat menjadi hakim Anugerah NILAM Peringkat Daerah Kota Tinggi untuk tahun 2012….

Tentu kalian semua tertanya-tanya kerana saya masih lagi tidak memuatnaik latihan sebagaimana yang saya janjikan tempohari…Mohon berbanyak maaf kerana saya kesuntukan masa akibat menguruskan kakak saya yang jatuh sakit secara tiba-tiba di kampung…Walaubagaimana pun saya akan memuatnaik latihan-latihan yang dimaksudkan dalam sehari dua ini untuk diselesaikan pada cuti 4 hari yang akan datang ini…

Jangan lupa rajin-rajinlah klik pada ikon latihan di atas….

WASSALAM..

Komen-komen
  1. fatin berkata:

    Hadiah nye ape cikgu????

Tinggalkan Jawapan

