Selamat Kembali Ke Sekolah…

Posted: Mac 19, 2012 in Uncategorized

Assalamualaikum semua….

Lama sudah rasanya saya tidak mengemaskini portal kita ini….saya agak sibuk menguruskan pelbagai hal yang tidak dapat dielakkan. Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan tahniah kepada para pelajar 5USM yang telah berjaya memperoleh A dalam Ujian 1 tempohari.Tahniah kepada 13 orang pelajar yang memperoleh A dalam Ujian Penulisan Bahasa Melayu, tetapi yang agak menyedihkan hanya 5 orang pelajar yang memperoleh A dalam Ujian Pemahaman Bahasa Melayu. Walaubagaimanapun TAHNIAH kepada semua pelajar kerana semua pelajar saya lulus dalam kedua duanya.

Saya yakin semua pelajar masih punya keupayaan untuk memperoleh A dalam Ujian yang akan datang, insyaAllah.

Berikut adalah markah Ujian 1 untuk Bahasa Melayu Pemahaman dan Penulisan

MARKAH PEMAHAMAN

MARKAH PENULISAN

 

Komen-komen
  1. fatin aryana berkata:

    Yeh…

  2. Nafeesa Shahiza berkata:

    Pemahaman : B
    Penulisan : A
    Itu markah saya .

  3. mimi faqihah berkata:

    teruknya keputusan saya
    penulisan :A
    pemaham:B

Tinggalkan Jawapan

