Maaf Kerana Tidak Dapat Bersama Selama Seminggu

Posted: April 4, 2012 in Uncategorized

Assalamualaikum…

Agaknya ada juga yang perasaan akan ketidakhadiran saya mulai hari ini. Untuk makluman semua pelajar 5USM, saya akan bercuti selama seminggu mulai hari ini. Di sepanjang ketiadaan saya, beberapa latihan secara online akan saya sediakan di dalam ruangan Latihan. Diharap semua pelajar dapat menyiapkannya sebagaimana arahan yang diberi. Ketidakhadiran saya tidak bermakna pembelajaran juga terhenti. Saya harap semua pelajar sentiasa bersemangat untuk menyiapkan tugasan yang diberi.

Sekian…

Komen-komen
  1. Nafeesa Shahiza berkata:

    Kenapa cikgu Naza x ade ?

  2. mimi faqihah berkata:

    cikgu pergi mane?

Tinggalkan Jawapan

