Dua Hari Saya Berkursus

Posted: April 19, 2012 in Uncategorized

Assalamualaikum kepada semua pelajar Kelas 5USM

Sekali lagi saya tidak dapat melanjutkan pengajaran dan pembelajaran saya bersama para pelajar sekalian. Bermula semalam dan hari ini saya mengikuti Kursus khas untuk Guru Perpustakaan dan Media dan Kursus iNilam yang diadakan di PKG Bandar Kota Tinggi. Saya harap para pelajar semua dapat menggunakan Blog kelas kita ini sebagai ganti ketidakhadiran saya selama dua hari ini. Gunakanlah segala maklumat dan latihan yang saya paparkan untuk meningkatkan kemahiran berbahasa Melayu dari semasa ke semasa.

SEKIAN….

Tinggalkan Jawapan

